Professional organizing is een middel om structuur en overzicht aan te brengen in tijd, taken en ruimte, met als doel een betere kwaliteit van werken en leven.
In het werken met een professional organizer staat de klant met zijn of haar wensen centraal. Na een oriënterend gesprek waarin problemen en wensen worden geïnventariseerd, wordt samen met de klant een plan van aanpak vastgesteld, dat bijvoorbeeld kan resulteren in:
Ter afsluiting volgt er meestal een evaluatie in de vorm van een bezoek, een terugkomdag of een telefonisch gesprek.
Professional organizers kunnen helpen bij:
Ook bewijzen professional organizers hun waarde bij:
Bedrijven schakelen professional organizers vaak in bij:
Er zijn veel verschillende professional organizers die uiteenlopende producten en diensten leveren en vaak verschillende uitgangspunten hanteren. Het is dan ook belangrijk om een professional organizer te vinden waarmee het klikt en die precies begrijpt wat je nodig hebt. meSpot helpt je daarbij.
In het menu bij de foto vind je alle professional organizers en hun specialismen.
Maar je kunt ook kijken naar ...
... of meteen offertes aanvragen.